اعضاي هيات فوتبال قم استعفا كردند اعضاي هيات فوتبال قم استعفا كردند
تاریخ : دو شنبه 6 تير 1390
نویسنده : Oda Pardeks
اعضاي هيئت فوتبال اين تصميم را به انتخاب آزادانه خود اتخاذ كرده‌اند، ضمن اينكه قرار است اين مهم را در روز انتخابات به اطلاع اعضاي مجمع برسانند تا با تصميم رئيس جديد هيئت موافقت يا مخالفت با اين استعفا اعلام شود.

فارس: اعضاي هيئت فوتبال استان قم در كميته‌ها و بخش‌هاي مختلف اين هيئت در آستانه برگزاري مجمع انتخابات رئيس جديد اين هيئت استعفا كردند.



البته گفته مي‌شود اين استعفا با مشورت و همفكري تمامي اعضاي هيئت صورت گرفته است و براي اداي احترام به رئيس جديد هيئت فوتبال استان است كه تيم جديد هيئت را به سليقه خود انتخاب كند و هيچ دليل ديگري ندارد.



در واقع اين تصميم اعضاي هيئت به خاطر اين است كه رئيس جديدي كه براي هيئت انتخاب مي‌شود، با دست باز نفرات مورد نظر خود را انتخاب كند و هر يك از مسئولان كميته‌ها و بخش‌هاي مختلف هيئت را بر اساس شايستگي و صلاحيت‌هايي كه در نظر دارد بر مسند كار قرار دهد.



اعضاي هيئت فوتبال اين تصميم را به انتخاب آزادانه خود اتخاذ كرده‌اند، ضمن اينكه قرار است اين مهم را در روز انتخابات به اطلاع اعضاي مجمع برسانند تا با تصميم رئيس جديد هيئت موافقت يا مخالفت با اين استعفا اعلام شود.



نكته ديگري كه اين روزها اعضاي هيئت فوتبال استان قم را در انجام امورات خود با مشكلات زياد مواجه كرده است، اين است با توجه به مشكلاتي كه در مديريت جديد مجموعه ورزشي شهيد حيدريان وجود دارد، در حال حاضر آنها نمي‌توانند به صورت آزادانه در هيئت به فعاليت پرداخته و براي انجام امور اداري با مشكلات زيادي دست به گربيان هستند.



خاطرنشان مي‌شود رياست هيئت فوتبال استان قم بعد از پايان دوره چهار ساله مديريت سيدمهدي طباطبايي در سال 1387 به مهدي متقيان سپرده شد، اما متقيان بعد از مدت كوتاهي به دنبال برخي مشكلات سليقه‌اي با ساير همكارانش در هيئت فوتبال استان قم در ارديبهشت ماه سال گذشته استعفا كرد كه اين استعفا با پا درمياني برخي از پيشكسوتان ورزش و بازگشت دوباره وي بعد از سه ماه رو به رو شد تا اينكه وي در آبان ماه سال 1388به صورت رسمي از ادامه حضورش در هيئت فوتبال انصراف داد و با حكم علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال، سيدجواد حسيني به عنوان سرپرست اين هيئت تا برگزاري مجمع انتخابات معرفي شد.




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید